Jobbet
Du vil indgå i den daglige drift af vores 4 filialer i Danmark, hvor opgaverne bl.a. er:
- Håndtering af leasingkontrakter
- Kreditvurdering af leasingforespørgsler
- Besvarelse af daglige opkald og mails fra kunder, leverandører og samarbejdspartnere
- Kundeservice og intern support for vores finansielle rådgivere
- Administrative ad hoc opgaver
Vi forventer, at du:
- Fungerer godt med administrative opgaver samt har lysten til daglig dialog med kunder og kolleger
- Kan navigere selvstændigt, ansvarsbevidst og organisere egne opgaver
- Har lyst til at yde den bedste service til kunder og kolleger
- Er detaljeorienteret
- Har en nysgerrighed på at lære nye IT systemer; og har let ved det
- Er flydende på dansk og engelsk; skrift og tale
Vi vil gerne starte en dialog; hvis du desuden:
- Er robust, stabil og har et naturligt højt drive
- Er grundlæggende positiv, bidrager til en god stemning og går til opgaverne med et smil
- Kan forene dig med vores ”GRENKE DNA kultur” som er: tillid, ansvar og samarbejde
- Har en ren straffeattest og ikke er registreret i RKI
Ansøgning og tiltrædelse
Ansøgning stiles til HR Manager Maj-Britt Bonnesen på [email protected].
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Head of CSS Birgitte Fuglsang på telefon 24 65 71 01. Forventet ansættelse 1. januar 2024.
Om GRENKE:
Børsnoteret tysk virksomhed, der har eksisteret i 45 år, og siden 2002 i Danmark. Har kontorer i 34 lande og 2000 medarbejdere. B2B leasing inden for primært IT-udstyr. Læs mere på: www.grenke.dk