Enkelt, hurtigt, online
Indsend en anmodning om morgenen, og indgå i en leasing- eller lejeaftale til frokost. Hvordan kan det gøres så hurtigt? Online med eSignature!

Den digitale underskrift
Spar tid for både dine kunder og dig selv. Vi har tilpasset eSignature til dine processer og behov.
Fordele for dig og dine kunder
Både du og dine kunder nyder godt af fordelene ved eSignature. Her kan du se en oversigt over alle fordelene.

Universelt
Du skal bare underskrive ved brug af en PC, laptop, tablet eller smartphone.

Fleksibelt
Det er muligt overalt, hvor du har en internetforbindelse.

Hurtigt
GRENKE-kontakten kan underskrives med få klik.
Med eSignature er digitalt lig med fleksibelt.
eSignature-funktionen giver dig endnu mere fleksibilitet, når du underskriver dokumenter.

Fordelene
Er der to beslutningstagere hos din kunde? Så lad dem begge to skrive under – med den fælles underskrift. Dine kunder kan også underskrive leveringsbekræftelsen for leasing- eller leje af udstyret – på et helt andet tidspunkt end da kontrakten blev underskrevet. Prøv det, og opnå større fleksibilitet.
Sådan bruges eSignature
Vælg kundeanmodningen, der er blevet godkendt af GRENKE i partnerportalen, og klik på ‘Underskriv nu’.
Indtast kundens kontaktoplysninger. Derefter kan du anmode om en eSignature.
Når kunden har underskrevet digitalt, skal du underskrive kontrakten igen med henblik på identifikation – og så er du færdig.
Vælg kundeanmodningen, der er blevet godkendt af GRENKE i partnerportalen, og klik på ‘Underskriv nu’.
Indtast kundens kontaktoplysninger. Derefter kan du anmode om en eSignature.
Når kunden har underskrevet digitalt, skal du underskrive kontrakten igen med henblik på identifikation – og så er du færdig.