Ring til os

Kontakt os via

+45 44 52 88 10

Ma - Ti 8:00 - 16:00 ; Fr 8:00 - 15:30

eSignature for partnere

Vær forudseende og konkurrencedygtig. Vi stiller det helt rigtige værktøj til rådighed: eSignature.

Enkelt, hurtigt, online

Indsend en anmodning om morgenen, og indgå i en leasing- eller lejeaftale til frokost. Hvordan kan det gøres så hurtigt? Online med eSignature!

Den digitale underskrift

Spar tid for både dine kunder og dig selv. Vi har tilpasset eSignature til dine processer og behov. Se videoen for at finde ud, hvad det er for et værktøj, og hvad det kan bruges til.

Fordele for dig og dine kunder

Både du og dine kunder nyder godt af fordelene ved eSignature. Her kan du se en oversigt over alle fordelene.

Universelt

Du skal bare underskrive ved brug af en PC, laptop, tablet eller smartphone.

Fleksibelt

Det er muligt overalt, hvor du har en internetforbindelse.

Hurtigt

GRENKE-kontakten kan underskrives med få klik.

Universelt

Du skal bare underskrive ved brug af en PC, laptop, tablet eller smartphone.

Fleksibelt

Det er muligt overalt, hvor du har en internetforbindelse.

Hurtigt

GRENKE-kontakten kan underskrives med få klik.

Med eSignature er digitalt lig med fleksibelt.

eSignature-funktionen giver dig endnu mere fleksibilitet, når du underskriver dokumenter.

Fordelene

Er der to beslutningstagere hos din kunde? Så lad dem begge to skrive under – med den fælles underskrift. Dine kunder kan også underskrive leveringsbekræftelsen for leasing- eller leje af udstyret – på et helt andet tidspunkt end da kontrakten blev underskrevet. Prøv det, og opnå større fleksibilitet.

Sådan bruges eSignature

Vælg kundeanmodningen, der er blevet godkendt af GRENKE i partnerportalen, og klik på ‘Underskriv nu’.

Indtast kundens kontaktoplysninger. Derefter kan du anmode om en eSignature.

Når kunden har underskrevet digitalt, skal du underskrive kontrakten igen med henblik på identifikation – og så er du færdig.

Vælg kundeanmodningen, der er blevet godkendt af GRENKE i partnerportalen, og klik på ‘Underskriv nu’.

Indtast kundens kontaktoplysninger. Derefter kan du anmode om en eSignature.

Når kunden har underskrevet digitalt, skal du underskrive kontrakten igen med henblik på identifikation – og så er du færdig.